czwartek, 12 października 2017

Pierogarnia kaszubska w Szczecinie - nasze uzależnienie

Dzisiaj o miejscu które jest dla nas zawsze priorytetowe gdy zajeżdżamy do Szczecina :)
Przyznawać się kto kocha pierogi a nienawidzi ich robić?
Ja pierwsza podnoszę rękę.

Pierogi jedliśmy w różnych miejscach ale rzadko smakowały jak domowe.
W zeszłym roku przypadkiem odkryliśmy miejsce wiele westchnień nad wspaniałym smakiem.

Pierogarnia Kaszubska w Szczecinie.
ul. Plac Zgody 1 (niedaleko galerii Kaskada)

Mamy zawsze do wyboru 20 rodzajów pierogów. Zamawia się na sztuki. 1 sztuka kosztuje chyba 1.90 zł. Tyle po ostatniej podwyżce. Fakt tanio nie jest ale policzcie ile musicie zapłacić za jeden obiad w restauracji... ok 20 zł. Tutaj taki np. porcja 10 szt pierogów kosztuje 17.90 zł. 
Dobra nie o cenach chciałam tu pisać. Jak Cię stać to idziesz a jak nie to idziesz gdzie indziej i tyle w temacie.
Wracam do smaków bo to najważniejsze!
Nie napiszę, że jak u mamy bo moja pierogów nie robiła. W Pierogarni Kaszubskiej są najlepsze jakie jadłam.
Ciasto zawsze cienkie i mięciutkie a farsze..
Mój mąż zawsze zamawia z mięsem wieprzowym i ruskie.
Ja lubię ruskie, z soczewicą ale za każdym razem rozpływam się nad z serem i śmietaną. Mogłabym jeść codziennie :)


Mina mojego męża mówi wszystko :) haha

Za każdym razem zamawiamy też barszcz czerwony z kołdunami. 
Spróbujcie też i tego.


Kończąc... bo ile można pisać o pierogach.

Za każdym razem smakuje tak samo - mają te same receptury farszów. 
Pierogi zawsze świeże.
Knajpa zawsze pełna o różnych porach - dla mnie o czymś to świadczy.
Każdy znajdzie coś dla siebie - nawet wegetarianie i weganie.
Możecie zamówić na wynos lub z dostawą.
Można płacić kartą.

Pozdrawiam z cieknącą ślinką,

Marie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz